Met meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van klantcontact weten wij goed hoe belangrijk bereikbaarheid is voor ondernemingen. We begrijpen ook dat het uitdagend kan zijn om via meerdere kanalen bereikbaar te zijn. In de praktijk blijkt de telefoon nog steeds populair om contact op te nemen met een bedrijf. Doordat consumenten steeds vaker via Whatsapp en social media contact opnemen is het belangrijk om ook via deze kanalen bereikbaar te zijn.
Altijd.nl biedt naast de basisdienstverlening in de vorm van telefonische opvang, ook de mogelijkheid om via andere kanalen jouw bereikbaarheid te garanderen. Zo blijf je altijd bereikbaar en verbonden met jouw doelgroep.
Ons contactcenter bestaat uit gemotiveerde telefonistes die jouw klanten met een glimlach te woord staan. Wat kun je verwachten van ons?
Voor een persoonlijke aanpak kiezen we er voor om een vast team in te zetten voor jouw bedrijf. De kennis blijft behouden en bellers die vaak bellen horen een bekende stem.
Standaard wordt de telefoon aangenomen met jouw bedrijfsnaam. Dit geeft gelijk vertrouwen en maakt het contact persoonlijker.
Bij ons heb je altijd een vast aanspreekpunt. Met je persoonlijke accountmanager kun je de ontwikkelingen bespreken en eventuele nieuwe wensen laten doorvoeren.
Wij houden de kosten laag en bieden je altijd de beste prijs van Nederland.
Onze oplossingen bieden jou de mogelijkheid om altijd bereikbaar te zijn via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat, Whatsapp en social media). Verder hebben we ook oplossingen om zelf actief contact zoeken met klanten en toekomstige klanten via onze outbound telefoondiensten. Denk hierbij aan het nabellen van prospects en klanten, het houden van enquêtes en het afnemen van klanttevredenheidsonderzoeken.
Dit is de basis en startpunt van onze dienstverlening. Onze telefonistes staan klaar om namens jou de telefoon aan te nemen.
Behalve de standaard telefonische antwoordservice kun je kiezen uit verschillende extra's zoals ruimere openingstijden, telefonische antwoorddienst in het weekend, belnotities ontvangen via Whatsapp en voicemail ontvangen in je e-mailbox.
Behalve telefonische bereikbaarheid, bieden we ook andere oplossingen aan op het gebied van bereikbaarheid en klantenservice. Hierbij kun je denken aan berichten beantwoorden die binnenkomen via social media, e-mail, chat, Whatsapp en contactformulieren. Bij een full-service klantenservice werken we met jouw ICT systemen om klanten concrete informatie te geven over bijvoorbeeld de status van een bestelling, beschikbaarheid van producten en overige vragen.
We bieden verschillende oplossingen aan op het gebied van outbound telefoniediensten. Denk hierbij aan het afnemen van enquêtes, het houden van klanttevredenheidsonderzoeken en bellen om te herinneren aan een afspraak.
Door onze sterke focus op ondernemers richten we ons ook op andere gebieden waar ondernemers mee te maken hebben zoals de financiële administratie, werving van medewerkers op afstand, HR ondersteuning en ICT.
Artikelen
Klantenservice Livechat
Klantenservice contactformulier
Inbound callcenter
Contactcenter
© 2024