Onze oplossingen
Met onze telefonische antwoordservice zijn we altijd bereikbaar voor jouw bellers. De telefonische antwoordservice kan uitgebreid worden met langere openingstijden, bereikbaarheid in het weekend, belnotities ontvangen via Whatsapp en voicemail ontvangen via e-mail.
Telefonische antwoordservice
Maak gebruik van onze telefonische antwoordservice om optimaal bereikbaar te blijven. We nemen aan met jouw bedrijfsnaam en we werken met een vast team van telefonistes. Neem nu contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Langere openingstijden
Wil je dat jouw bellers buiten kantoortijd een boodschap kunnen achterlaten? Dat is mogelijk. Neem contact op om deze extra mogelijkheid te bespreken.
Antwoordservice in het weekend
Wil je dat wij de telefoon ook in het weekend voor je aannemen? Neem nu contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Full-service klantenservice
Wil je dat we ook inhoudelijke vragen kunnen beantwoorden of jouw ontzorgen met bijvoorbeeld agendaplanning? Neem contact op voor de mogelijkheden.
Belnotities via Whatsapp ontvangen
Vind je het prettiger om belnotities via Whatsapp te ontvangen? Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Veel gestelde vragen
Wat is een telefonische antwoordservice?
Een telefonische antwoordservice is een oplossing waarbij je jouw telefoonummer doorschakelt naar een bedrijf die de telefoontjes namens jou beantwoordt. De beller kan bijvoorbeeld vragen stellen over jouw bedrijf of jouw diensten en producten. Of over openingstijden. Het kan ook zijn dat een beller doorverbonden wilt worden met een bepaalde afdeling of een specifieke persoon binnen jouw organisatie. De beller kan ook een boodschap achterlaten die via een belnotitie per e-mail of Whatsapp naar jou verzonden wordt.
Wanneer gebruikt men een telefonische antwoordservice?
Een telefonische antwoordservice kan om verschillende reden interessant zijn:
- Bereikbaarheid: als bedrijf wil je goed bereikbaar zijn voor jouw bellers. Vooral bij kleinere bedrijven werkt een ieder aan opdrachten en is er geen tijd om de telefoon aan te nemen. Uitbesteden van het beantwoorden van telefoontjes is dan een uitstekende oplossing.
- Kosten: veel bedrijven worden niet continu gebeld en het inzetten van een vaste medewerker voor het beantwoorden van enkele telefoontjes is kostbaar. Outsourcing van dit klantcontact naar Altijd.nl is financieel aantrekkelijk omdat je een klein bedrag per maand betaalt en een vast tarief per beantwoord gesprek.
- Langere openingstijden: veel kantoren zijn op vaste kantoordagen en kantoortijden geopend bijvoorbeeld maandag t/m vrijdag van 08.00-17.00. Het kan handig zijn om ook op andere tijden of in het weekend bereikbaar te zijn voor bellers. Het is dan handig als je dit deel van het telefonisch contact kunt uitbesteden zonder dat je een medewerker hoeft aan te nemen voor de avonden of weekenden.
Waarvoor kan een beller terecht bij jullie?
Een beller die voor jouw bedrijf belt kan:
- een boodschap achterlaten. Wij maken hiervan een belnotitie en sturen dit per email naar jou. Als extra dienst kun je ervoor kiezen om de belnotitie via Whatsapp te ontvangen
- vragen om doorverbonden te worden naar een specifieke afdeling of persoon binnen jouw organisatie. Wij verbinden de beller door en sturen een belnotitie hiervan naar je
- vragen om specifieke informatie over jouw bedrijf en/of diensten. Voordat we starten met de telefonische antwoordservice nemen we dit door zodat we goed voorbereid zijn.
Welke informatie hebben jullie nodig om te kunnen starten met de antwoordservice?
Vooraf bespreken we de instructies die voor jou belangrijk zijn. Dus hoe wil jij dat we de telefoon namens jouw bedrijf opnemen, welke gegevens van de beller wil je in een belnotitie ontvangen, wil je jouw belnotitie via e-mail of Whatsapp ontvangen en welke andere instructies zijn belangrijk op het gebied van doorverbinden en het geven van specifieke informatie over jouw bedrijf.
Zodra dit duidelijk is, kun je de doorschakeling maken naar ons en we gaan de aan de slag.
Wat zijn de kosten?
Altijd.nl heeft altijd de voordeligste tarieven in Nederland. Voor een telefonische antwoordservice betaal je slechts € 7,75 per maand.
Hiernaast betaal je € 1,25 per gesprek waarbij we ervanuit gaan dat een gesprek maximaal 90 seconden duurt. Verreweg de meeste gesprekken voldoen hieraan. Onze telefonistes worden ook getraind om binnen de 90 seconden te blijven. Mocht het beantwoorden van een telefoontje toch langer duren dan 90 seconden, dan betaal je € 0,02 voor elke extra seconden.
Hoe kan ik betalen?
Aan het begin van de nieuwe maand sturen we je een factuur met een specificatie van het aantal gesprekken en de gespreksduur.
Zit ik met mijn abonnement vast aan een bepaalde periode?
Nee, bij Altijd.nl kun je altijd op elk gewenst opzeggen.
Heb ik een vast aanspreekpunt?
Jazeker, een accountmanager is er speciaal voor jou zodat je eventuele vragen of nieuwe wensen direct kunt bespreken.